
Στην Immersive Labs έχουν καταλάβει πολύ καλά ότι η στοχευμένη διαφήμιση είναι η "κότα με τα χρυσά αυγά" της ηλεκτρονικής οικονομίας. Διαφημίσεις που στοχεύουν στα μοναδικά ενδιαφέροντα και ανάγκες των χρηστών έχουν αποδειχθεί ότι διπλασιάζουν την αποτελεσματικότητα τους σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις. Αλλά αυτές οι διαφημίσεις είχαν ως τώρα περιοριστεί στο Διαδίκτυο...
Οι διαφημίσεις στα μεγάλα video-walls στην πόλη της Νέας Υόρκης αποτελούν το πεδίο δράσης της Immersive Labs. Με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και λογισμικού αναγνώρισης προσώπου, μπορούν να ανιχνεύουν τα χαρακτηριστικά του προσώπου, την ηλικία, το φύλλο και πολλά άλλα.
Αυτό δεν είναι κάτι καινούριο για τις υπαίθριες πινακίδες διαφήμισης. Αυτό που έχει αλλάξει με την νέα τεχνολογία, είναι ότι παράλληλα με τα προαναφερθέντα, το λογισμικό προσαρμόζει τις διαφημίσεις με το να τραβάει πληροφορίες σε τοπικά δεδομένα όπως καιρικές συνθήκες και κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter. Έτσι, η Immersive χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να παραδώσει τη διαφήμιση εκείνη με την καλύτερη δυνατή πιθανότητα να αποσπάσει την προσοχή σας τη παρούσα στιγμή.
Έτσι, αν ένας πενηντάχρονος άντρας περάσει από μια διαφήμιση για ταμπόν, η διαφήμιση θα αλλάξει ομαλά και άμεσα, σε μια διαφήμιση για παπούτσια τρεξίματος πριν ο εν λόγω άντρας περάσει από μπροστά της. Εάν ένα πλήθος από άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών περνάνε από την πινακίδα ένα κρύο πρωινό, η οθόνη μπορεί να μετατραπεί σε μια διαφήμιση για το ζεστό καφέ.
Η οθόνη έχει ενσωματωμένη φωτογραφική μηχανή που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μαθαίνει πόση ώρα κάποιος παρακολουθεί συγκεκριμένες διαφημίσεις. "Επιτυχημένη" θεωρείται η διαφήμιση που πέτυχε την συνεχή προσοχή των τηλεθεατών, ενώ είναι ανεπιτυχής αυτή που αγνοείται ή απλώς της ρίχνουν μια ματιά. Με την πάροδο του χρόνου, αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για να βελτιωθεί το σύστημα και να μάθει τι θα θέλετε να δείτε.
Όλα αυτά καλά αλλά πέραν της σύγκρισης με πολλές ταινίες επιστημονικής φαντασίας, το είδος αυτό διαφήμισης δεν δίνει την δυνατότητα μη-συμμετοχής για όσους δεν θα θελήσουν να γίνουν διαφημιστικά πειραματόζωα.
via huffingtonpost
"Από παντού θα μας παρακολουθούν σε λίγο! Και θα μας κάνουν και δημόσια ρεζίλι! Θα αλλάζει λέει η διαφήμιση σε κάτι που μας ταιριάζει. Και ο νοών νοείτω! Γέλιο που θα πέσει!"
5:00 μ.μ.
