Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Το Cydia ως λύση διαφήμισης για μεγάλες εταιρείες

Το Cydia, το οποίο στην ουσία αποτελεί το εναλλακτικό AppStore και εγκαθίσταται στα iPhones, iPads και iPods που έχουν γίνει “jailbreak” ξεκίνησε 100% πειραματικά για τις εφαρμογές που δεν ενέκρινε η Apple για το επίσημο online κατάστημά της.
Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο δημιουργός του Cydia Jay Freeman (saurik), το Cydia πλέον το χρησιμοποιούν 10-15 εκατομμύρια iOS συσκευές, περίπου δηλαδή το 9% των συνολικών χρηστών ανάλογων συσκευών. Ο Kyle Matthews, ως ιδρυτής του ModMyi (γνωστό forum περι jailbreaking & Cydia) αναφέρει ότι 1,5 εκατομμύρια χρήστες συνδέονται κάθε μέρα στο Cydia. Πλέον το Cydia δεν είναι κάποια πειραματική εφαρμογή. Αναπτύσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πολλές εταιρείες το επιλέγουν για να προωθήσουν το λογισμικό και το προϊόν τους, αγνοώντας την ύπαρξη του AppStore. 

Χαρακτηριστική είναι η παρουσία της Scion (affiliate της Toyota) στο Cydia, η οποία εξέδωσε αποκλειστικό theme για τις iOS συσκευές. Θα ακολουθήσουν κι άλλες πολλές ανάλογες κινήσεις, καθώς οι εταιρείες έχουν μυριστεί ότι το Cydia μπορεί να να χρησιμοποιηθεί εύκολα και οικονομικά ως μέσο διαφήμισης.



 
Powered by Blogger