Σάββατο 16 Απριλίου 2011

"Like" στα νέα μοντέλα της Renault στο Facebook (χωρίς PC ή τηλέφωνο)


Η Renault βρήκε τρόπο να χρησιμοποιήσει το Facebook για να προωθήσει την παρουσία της στην μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτων της Ολλανδίας.

250.000 επισκέπτες της έκθεσης είχαν την δυνατότητα να κάνουν like τα αγαπημένα τους αυτοκίνητα και να το δείξουν στην facebook σελίδα τους. Βάζοντας iPads πίσω από κολώνες του περίπτερου της, η Renault έδωσε την δυνατότητά στον κόσμο να "σύρει" την ειδική κάρτα επισκέπτη στον αισθητήρα RFID και να κάνει άμεσα like! Οι ειδικές αυτές κάρτες, περιείχαν τα στοιχεία των επισκεπτών στο facebook και λειτούργησαν σαν ένα είδους αναγνώρισης στοιχείων που άμεσα έκανε like κάτι το οποίο προβαλλόταν στις οθόνες των iPad. Το βίντεο παρακάτω θα σας διαφωτίσει για το πως μπορεί έξυπνα μια εταιρεία να εκμεταλλευτεί την νέα τεχνολογία και τα social networks για εμπορικούς σκοπούς.



"Έξυπνο και πολύ fun, το μόνο θέμα που ανακύπτει είναι το κατά πόσο ο καθένας μας είναι διατεθειμένος να δώσει τα facebook στοιχεία του σε μια επιχείρηση Όπως και να έχει, να αναμένετε περισσότερα τέτοια διαφημιστικά "κόλπα" μιας και οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι η νέα μόδα στο διαδίκτυο."



 
Powered by Blogger