Σήμερα, το LinkedIn ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό, το οποίο το μετατρέπει αυτόματα σε "πιο Facebook" (ας μου επιτραπεί η έκφραση). Πλέον υπάρχει η επιλογή "recommend" (σύστησε) που θυμίζει το like/share.
Η αλήθεια είναι ότι η κυριαρχία του Facebook στα social networks δεν έχει εξαπλωθεί ακόμα τόσο πολύ στις επιχειρήσεις και τον επαγγελματικό κόσμο. Αυτό ακριβώς θέλει να εκμεταλλευτεί το LinkedIn και προσπαθεί να εξαπλωθεί με νέες λειτουργίες που έχουν δοκιμαστεί επιτυχημένα στους ανταγωνιστές του.
Η αλήθεια είναι ότι η κυριαρχία του Facebook στα social networks δεν έχει εξαπλωθεί ακόμα τόσο πολύ στις επιχειρήσεις και τον επαγγελματικό κόσμο. Αυτό ακριβώς θέλει να εκμεταλλευτεί το LinkedIn και προσπαθεί να εξαπλωθεί με νέες λειτουργίες που έχουν δοκιμαστεί επιτυχημένα στους ανταγωνιστές του.
9:07 π.μ.
