Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Το LinkedIn δυνατά στο χώρο των διαφημιστικών καμπανιών και η VW κάνει την αρχή



Πρόκειται για ένα βίντεο που αποτελεί μία από τις πρώτες εφαρμογές του νέου API του LinkedIn. Πιο συγκεκριμένα, είναι η νέα διαφημιστική καμπάνια του Volkswagen Passat στην Ολλανδία, και έχει σκοπό να θυμίσει στους καταναλωτές ότι από το αυτοκίνητο δε λείπει τίποτα, όπως άλλωστε και από τα περισσότερα προφίλ του LinkedIn!


Η νέα καμπάνια της Volkswagen ονομάζεται “LinkedUit” (LinkedOut) και δίνει την ευκαιρία στο καλύτερο και πιο δυνατό προφίλ του LinkedIn να κερδίσει το νέο Passat. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και μετράει το μορφωτικό επίπεδο, την επαγγελματική εμπειρία, τις συστάσεις και τον αριθμό των διασυνδέσεων που έχει ο κάθε διαγωνιζόμενος, ώστε τελικά να ανακηρυχθεί "LinkedIn νικητής" ή "LinkedOut ηττημένος".

Η δύναμη της συγκεκριμένης καμπάνιας βρίσκεται στον ανταγωνισμό που γεννάει, ένα χαρακτηριστικό που είναι γνώρισμα της ανθρώπινης φύσης. Πολύ εμπνευσμένη και δημιουργική η ιδέα των Ολλανδών. Διαφωνεί κανείς;
"Δε θυμίζει λίγο LinkedIn Mortal Kombat;"



 
Powered by Blogger