Αυτό άλλωστε είναι και το κλειδί για τους απανταχού copywriters όταν πιέζονται από του πελάτες τους να ανακαλύπτουν διαρκώς νέους τρόπους να προβάλουν παλιά και ξαναχρησιμοποιημένα προϊόντα ώστε να φαίνονται φρέσκα. Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει και το συναίσθημα και η συγκίνηση που λειτουργούν υπέρ της διαφημιστικής ώστε να προσελκύσει πελάτες. Όπως ακριβώς θα έπρεπε!
"Πολλή συγκίνηση αλλά το μήνυμα περνάει. Μακάρι να βλέπαμε παρόμοιες ενέργειες και από την εγχώρια διαφημιστική αγορά."