Ο λόγος για το Buzz, το οποίο ξεκινήσε το 2008 και επέτρεπε στους χρήστες να προσθέσουν φωτογραφίες, αλλαγές status και προτεινόμενες ειδήσεις μέσω ενός κουμπιού. Αυτό το κουμπί μπορούσε να προστεθεί σε άλλες ιστοσελίδες για να επιτραπεί η περαιτέρω διανομή.
Το Buzz δεν είναι το πρώτο θύμα των πρόσφατων προσπαθειών εξορθολογισμού της εταιρείας: Το bookmark site Delicious (το οποίο προσπαθεί να διαχωριστεί από το Yahoo και να ανεξαρτητοποιηθεί), το MyBlogLog και άλλα ήταν θύματα κλεισίματος και μέσα στο γενικότερο πλαίσιο αναδιάρθρωσης και εκσυγχρονισμού της Yahoo μαζί με περικοπές επενδύσεων και απολύσεις. Όλα στο βωμό της ανανέωσης ώστε το Yahoo να διεκδικήσει ξανά την κορυφή του παγκοσμίου διαδικτύου.
Πηγή: huffingtonpost.com
"Και θα ακολουθήσουν και άλλα. Η κοινωνική δικτύωση ανήκει αυτή τη στιγμή στο facebook και το twitter. Μέχρι το επόμενο μεγάλο μπαμ."