Το ίντερνετ δεν παύει να μας εκπλήσσει. Μέσα από έρευνα της Nielsen ανακαλύπτουμε ότι περισσότεροι πλέον ακούν μέσω streaming μουσική από το Youtube από αυτούς που την κατεβάζουν από νόμιμα ή παράνομα sites.
Η έρευνα συνεχίζει με το να εντοπίζει το κύριο target group του "μουσικού" καταναλωτή ως άρρεν ηλικίας 20 με 24 έτη ο οποίος μάλιστα κάνει ότι μπορεί ώστε να σέβεται την μουσική βιομηχανία βρίσκοντας μουσική με νόμιμους τρόπους όπως και μουσικά βιντεοκλίπ και εφαρμογές κινητών σχετικές με την μουσική.
Ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο της έρευνας όμως είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένα σταθερό μοντέλο όσον αφορά την μουσική στο ίντερνετ. Η αγορά είναι κατακερματισμένη και θα περάσει χρόνος μέχρι να μπορεί κάποιος να επενδύσει σε μια συγκεκριμένη εφαρμογή ή ένα συγκεκριμένο μέσο.
"Λες και δεν το ξέραμε. Σε όποιο μπαράκι-καφέ πας τους τελευταίους 5 μήνες με ίντερνετ, όλοι έχουν συνδέσει το λάπτοπ στο στερεοφωνικό και παίζουν playlists μέσα από το Youtube. Από λύση ανάγκης έγινε το στάνταρ μιας και προσφέρει άμεση πρόσβαση και αυτά τα δυσεύρετα κομμάτια που μας φτιάχνουν την διάθεση."