Ο Wang Xing ήταν 26 ετών όταν είχε ήδη ιδρύσει ένα αποτυχημένο Κινέζικο αντίγραφο του Friendster και αποφάσισε να φτιάξει ένα αντίγραφο του Facebook. Ήταν Δεκεμβριος του 2005 στο Πεκίνο, όταν ο Wang και δύο φίλοι του δημιούργησαν το Xiaonei, που έγινε γρήγορα η Κινεζική έκδοση του Facebook με την περισσότερη κίνηση. Σε λιγότερο από ένα χρόνο όμως, αναγκάστηκε να δανειστεί χρήματα από τους γονείς του για να το κρατήσει και τελικώς να το πουλήσει για αρκετά εκατομμύρια δολάρια.
Στη συνέχεια αντέγραψε το Twitter. Το Fanfou έφτασε να αποτελεί τον κλώνο του Twitter με τα πιο πολλά προφίλ, αλλά η λειτουργία του διακόπηκε από την κυβέρνηση μετά τις ταραχές του Σινγιάνγκ τον Ιούλιο του 2009 και δεν επέστρεψε για περισσότερο από ένα χρόνο. Εν τω μεταξύ το πωληθέν Xiaonei πήρε τα πάνω του υπό την νέα ιδιοκτησία και το νέο του όνομα, Renren. Σύντομα θα αποτιμάται σε περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε μια ιδιαίτερα προσδοκώμενη πρώτη δημόσια εγγραφή (IPO Initial Public Offering) στις ΗΠΑ.Απτόητος, ο Wang και οι φίλοι του αντέγραψαν πάλι το Groupon ως Meituan το Μάρτιο του 2010. Είναι ένα από τα δύο μεγαλύτερα - Groupon αντίγραφα τη Κίνας, με περισσότερα από 12 εκατομμύρια δολάρια το μήνα σε πωλήσεις κουπονιών, και σύμφωνα με τον Wan, είναι στα πρόθυρα να κλείσει χρηματοδότηση 50 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αν και το Groupon προσπαθεί με νυχιά και με δόντια να κατακτήσει την Κινέζικη αγορά, μάλλον θα αποτύχει όπως απέτυχαν κολοσσοί όπως το eBay, Yahoo! και Google. Ένας άνθρωπος κατάφερε μόνος του να εισάγει το ψηφιακό μέλλον σε μια τεράστια χώρα, με πολλούς περιορισμούς υιοθετώντας αυτό που όλοι μισούν. Την αντιγραφή.
"Ας μην ξεχνάμε ότι η Κίνα έχει τεράστιο πληθυσμό και τεχνολογική παιδεία. Απλά ο τύπος έκανε ότι κάνει η πατρίδα του με τόσα άλλα προϊόντα τόσα χρόνια και έφτασε να ανταγωνίζεται μεγαθήρια. Και στην πορεία έκανε και τεράστια περιουσία."