Οι λόγοι για αυτή την συμπεριφορά είναι απλοί: Σχεδόν το 50% ανέφερε την παραβίαση της ιδιωτικής τους ζωής ως κύριο λόγο. Ας μην ξεχνάμε επίσης πως το 50% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας δεν είναι ιδιοκτήτες smartphones.
Με αυτά τα αποτελέσματα είναι δύσκολο για τις εφαρμογές αυτές να προσελκύσουν νέους χρήστες. Πάντως το 90% των χρηστών εφαρμογών τοποθεσίας, χρησιμοποιεί το Facebook places και το 40% αυτών που δεν έχουν κάνει ποτέ check-in δηλώνει ότι θα σκεφτόταν να μοιραστεί την τοποθεσία του με το Groupon, προφανώς λόγω των προσφορών και των εκπτώσεων.
Το Foursquare φαίνεται να χάνει την μάχη με το Facebook και ο κόσμος δείχνει ότι δεν πτοείται από βραβεία (badges) και δημαρχίες (mayorships).
"Μάθαμε τα αυτονόητα. Εδώ κάνουμε προσπάθειες να μην μας βρίσκουν και θα αρχίσουμε να το δηλώνουμε σε δίκτυα με εκατοντάδες φίλους και γνωστούς;"