Σύμφωνα με το Bloomberg, το Facebook μηνύθηκε επειδή δεν παίρνει άδεια από τους κηδεμόνες ανηλίκων για την προβολή τους σε διαφημίσεις που προβάλλονται από το κοινωνικό δίκτυο.
Οι διαφημίσεις αυτές ξεκίνησαν το 2007, και μπορούν να χρησιμοποιήσουν ονόματα και φωτογραφίες των φίλων ενός χρήστη του Facebook για να εμφανίσουν ότι κάποιος από τους φίλους του έκανε 'Like' σε ένα προϊόν. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε μια σελίδα στο Facebook αλλά και στα news feeds σας. Ο ίδιος μηχανισμός χρησιμοποιείται όταν οι χρήστες απαντούν σε ένα διαφημιζόμενο event.
"Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν αν θα εμφανίζονται οι δημοσιεύσεις τους στους φίλους τους μέσω των ρυθμίσεων απορρήτου" αναφέρει η καταγγελία, για να συμπληρώσει: "Ωστόσο, δεν υπάρχει ρύθμιση με την οποία ένας χρήστης μπορεί να αποτρέψει να εμφανίζεται το όνομα του σε μια σελίδα στο Facebook που έκανε Like."
Η μήνυση, που κατατέθηκε στη Νέα Υόρκη από τον Justin Nastro μέσω του πατέρα του Frank Nastro, στηρίζεται στο γεγονός ότι ονόματα ανηλίκων εμφανίζονται στα feeds ή σε διαφημίσεις χωρίς τη συγκατάθεση του γονέα ή του κηδεμόνα τους."
"Πιστεύουμε ότι αυτή η μήνυση δεν έχει βάση και θα την καταπολεμήσουμε σθεναρά", δήλωσε εκπρόσωπος του Facebook στο Huffington Post.
Το Αστικό Δίκαιο της Νέας Υόρκης πάντως, απαγορεύει στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν την εικόνα ενός προσώπου χωρίς άδεια. Η οικογένεια Nastro επιδιώκει να λάβει ένα μερίδιο από τα έσοδα των διαφημίσεων στο Facebook που λαμβάνονται με παράνομη χρήση ονομάτων και φωτογραφιών ανηλίκων.
Δύσκολα, πάντως, θα δικαιωθεί η πλευρά των Nastro, καθώς στους όρους και τους κανόνες χρήσης του Facebook αναφέρεται ξεκάθαρα ότι οι φωτογραφίες και τα στοιχεία των χρηστών ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς σκοπούς. Το ότι μπλέκονται όμως ανήλικοι, περιπλέκει λίγο τα πράγματα, οπότε περιμένουμε τις εξελίξεις.
"Κάθε μέρα και μία νέα μήνυση για το Facebook. Δε "μασάει" πάντως και είναι λίγες οι φορές που χάνει κάποια δικαστική μάχη. Η αξία του άλλωστε έχει φτάσει στα ύψη που δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας ακόμα..." Οι διαφημίσεις αυτές ξεκίνησαν το 2007, και μπορούν να χρησιμοποιήσουν ονόματα και φωτογραφίες των φίλων ενός χρήστη του Facebook για να εμφανίσουν ότι κάποιος από τους φίλους του έκανε 'Like' σε ένα προϊόν. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε μια σελίδα στο Facebook αλλά και στα news feeds σας. Ο ίδιος μηχανισμός χρησιμοποιείται όταν οι χρήστες απαντούν σε ένα διαφημιζόμενο event.
"Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν αν θα εμφανίζονται οι δημοσιεύσεις τους στους φίλους τους μέσω των ρυθμίσεων απορρήτου" αναφέρει η καταγγελία, για να συμπληρώσει: "Ωστόσο, δεν υπάρχει ρύθμιση με την οποία ένας χρήστης μπορεί να αποτρέψει να εμφανίζεται το όνομα του σε μια σελίδα στο Facebook που έκανε Like."
Η μήνυση, που κατατέθηκε στη Νέα Υόρκη από τον Justin Nastro μέσω του πατέρα του Frank Nastro, στηρίζεται στο γεγονός ότι ονόματα ανηλίκων εμφανίζονται στα feeds ή σε διαφημίσεις χωρίς τη συγκατάθεση του γονέα ή του κηδεμόνα τους."
"Πιστεύουμε ότι αυτή η μήνυση δεν έχει βάση και θα την καταπολεμήσουμε σθεναρά", δήλωσε εκπρόσωπος του Facebook στο Huffington Post.
Το Αστικό Δίκαιο της Νέας Υόρκης πάντως, απαγορεύει στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν την εικόνα ενός προσώπου χωρίς άδεια. Η οικογένεια Nastro επιδιώκει να λάβει ένα μερίδιο από τα έσοδα των διαφημίσεων στο Facebook που λαμβάνονται με παράνομη χρήση ονομάτων και φωτογραφιών ανηλίκων.
Δύσκολα, πάντως, θα δικαιωθεί η πλευρά των Nastro, καθώς στους όρους και τους κανόνες χρήσης του Facebook αναφέρεται ξεκάθαρα ότι οι φωτογραφίες και τα στοιχεία των χρηστών ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς σκοπούς. Το ότι μπλέκονται όμως ανήλικοι, περιπλέκει λίγο τα πράγματα, οπότε περιμένουμε τις εξελίξεις.