Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη καμπάνια της Microsoft, η χρηματική διαφορά μεταξύ ενός laptop Mac (Mac OS) και ενός laptop HP (Windows) ανέρχεται στα 1.349 δολάρια, ποσό ικανό να ξοδευθεί ενόψει καλοκαιριού.
"Σέρφαρε στο διαδίκτυο ή σέρφαρε στη Χαβάη. Η επιλογή είναι δική σου. Με την αγορά ενός PC αυτό το καλοκαίρι, θα σου περισσέψουν πολλά χρήματα ώστε να τα αξιοποιήσεις σε άλλες δραστηριότητες" γράφει ακριβώς η εταιρεία.
Για κατά πόσο είναι εύστοχο το συγκεκριμένο είδος διαφήμισης για τη Microsoft, έχω τις αμφιβολίες μου. Πρώτον, οι περισσότεροι καταναλωτές των προϊόντων της Apple, γνωρίζουν ότι δεν επενδύουν σε ο,τι φθηνότερο υπάρχει στην αγορά. Ο λόγος που αγοράζουν τους υπολογιστές και τα gadgets της Apple είναι διότι λατρεύουν το design, τα λειτουργικά συστήματα της εταιρείας (Mac OS και iOS) και την όλη "εμπειρία του Μήλου". Αυτά δηλαδή που οι ανταγωνιστές δεν μπορούν να προσφέρουν.
Δείτε τη σελίδα της Microsoft και μοιραστείτε τις σκέψεις σας μαζί μας...
"Σίγουρα θα πείσει αρκετό κόσμο που είναι σε δίλημμα για το αν θα πρέπει να προτιμήσει PC ή Mac. Δε θα αλλάξει τη γνώμη όμως των οπαδών του Μήλου σε καμία περίπτωση. Άποψή μου; Δε μας είπες κάτι καινούριο Microsoft. So, fail..."