Το Facebook πρόσφατα επανακυκλοφόρησε τη σελίδα "Music" με σκοπό να αποδείξει ότι είναι πλέον το καλύτερο μέρος για την προώθηση της μουσικής.
Το Music στο Facebook εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2008, ως ένας τρόπος για προώθηση νέων συγκροτημάτων. Η σελίδα δεν ενημερωνόταν τακτικά και έχασε τη δημοτικότητα με την πάροδο του χρόνου. Πλέον όμως, που πολλοί άνθρωποι της μουσικής βιομηχανίας έσπευσαν στο κοινωνικό δίκτυο αναζητώντας τρόπους για την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του, η σελίδα επαναδημιουργήθηκε.
Η νέα σελίδα επικεντρώνεται στην βοήθεια των μουσικών και άλλων ανθρώπων της μουσικής βιομηχανίας μέσω των δυνατοτήτων του Facebook. Όπως μπορείτε να δείτε, η σελίδα έχει κάνει "Like" μερικούς καλλιτέχνες οι οποίοι επιλέχθηκαν με μία σειρά από κριτήρια τα οποία παραμένουν αδιευκρίνιστα.
"Η μουσική ήταν πάντα ένα μέρος του Facebook", αναφέρει η εκπρόσωπος του Facebook, Meredith Chin, για να προσθέτει "πλέον οι μουσικοί πηγαίνουν εκεί που υπάρχει πολύς κόσμος. Θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι στο να βοηθάμε τους ανθρώπους της μουσικής βιομηχανίας να επικοινωνούν μεταξύ τους αλλά και με τους θαυμαστές τους με ουσιαστικό τρόπο. "
Επιπλέον, έχουν δημιουργηθεί εργαλεία για να βοηθήσουν τους μουσικούς να επικοινωνήσουν με τους ακροατές τους όσο το δυνατόν ευκολότερα. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτή η νέα σελίδα, μαζί με αυτά τα εργαλεία, θα χρησιμοποιηθούν ώστε να ενώσει το Facebook με τη μουσική.
Δείτε τη σελίδα Music on Facebook και πείτε μας τη γνώμη σας για το αν πιστεύετε ότι μπορεί να φανεί χρήσιμη για τη μουσική βιομηχανία, η οποία πλέον στηρίζεται κυρίως στο διαδίκτυο.
"Μιας που το MySpace ως μουσικό κοινωνικό δίκτυο δεν άντεξε, το Facebook βρήκε την ευκαιρία να κάνει απόπειρα να μαζέψει τον κόσμο της μουσικής σε μία σελίδα. Θα τα καταφέρει άραγε;" Το Music στο Facebook εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2008, ως ένας τρόπος για προώθηση νέων συγκροτημάτων. Η σελίδα δεν ενημερωνόταν τακτικά και έχασε τη δημοτικότητα με την πάροδο του χρόνου. Πλέον όμως, που πολλοί άνθρωποι της μουσικής βιομηχανίας έσπευσαν στο κοινωνικό δίκτυο αναζητώντας τρόπους για την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του, η σελίδα επαναδημιουργήθηκε.
Η νέα σελίδα επικεντρώνεται στην βοήθεια των μουσικών και άλλων ανθρώπων της μουσικής βιομηχανίας μέσω των δυνατοτήτων του Facebook. Όπως μπορείτε να δείτε, η σελίδα έχει κάνει "Like" μερικούς καλλιτέχνες οι οποίοι επιλέχθηκαν με μία σειρά από κριτήρια τα οποία παραμένουν αδιευκρίνιστα.
"Η μουσική ήταν πάντα ένα μέρος του Facebook", αναφέρει η εκπρόσωπος του Facebook, Meredith Chin, για να προσθέτει "πλέον οι μουσικοί πηγαίνουν εκεί που υπάρχει πολύς κόσμος. Θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι στο να βοηθάμε τους ανθρώπους της μουσικής βιομηχανίας να επικοινωνούν μεταξύ τους αλλά και με τους θαυμαστές τους με ουσιαστικό τρόπο. "
Επιπλέον, έχουν δημιουργηθεί εργαλεία για να βοηθήσουν τους μουσικούς να επικοινωνήσουν με τους ακροατές τους όσο το δυνατόν ευκολότερα. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτή η νέα σελίδα, μαζί με αυτά τα εργαλεία, θα χρησιμοποιηθούν ώστε να ενώσει το Facebook με τη μουσική.
Δείτε τη σελίδα Music on Facebook και πείτε μας τη γνώμη σας για το αν πιστεύετε ότι μπορεί να φανεί χρήσιμη για τη μουσική βιομηχανία, η οποία πλέον στηρίζεται κυρίως στο διαδίκτυο.