Ένας λόγος που η Coca-Cola έχει πολυετή εμπορική επιτυχία και συνεχίζει ακάθεκτα να είναι Νο1 στη βιομηχανία αναψυκτικών, είναι αναμφισβήτητα το πολύ καλό marketing που έχει. Αυτό το απέδειξε για ακόμα μια φορά, καθώς στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Φιλίας η εταιρεία κινήθηκε έξυπνα και έκανε πραγματικότητα κάτι πολύ δημιουργικό ώστε να προωθήσει το αγαπημένο, σε όλον τον κόσμο, αναψυκτικό.Τοποθετήθηκαν αυτόματοι πωλητές αναψυκτικών σε διάφορα σημεία, ύψους τεσσάρων μέτρων, οι οποίοι προσέφεραν 2 κουτάκια Coca-Cola στην τιμή του ενός. Φυσικά, προκειμένου κάποιος να καταφέρει να τα αγοράσει, έπρεπε να "μοχθήσει", αφού χρειαζόταν τη βοήθεια κάποιου φίλου προκειμένου να φτάσει το μηχάνημα. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία θέλησε να θυμίσει την έννοια της φιλίας, όπου "ο καλός φίλος βοηθάει πάντα"!
Το αποτέλεσμα της προώθησης αυτής; Εντυπωσιακό! Πουλήθηκαν 800 κουτάκια Coca-Cola μέσα σε 9 ώρες, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξης του 1075% σε σχέση με τα απλά μηχανήματα πώλησης αναψυκτικών. Την ίδια στιγμή, έγινε καταιγισμός από σχόλια για τη συγκεκριμένη καμπάνια της Coca-Cola σε διάφορα sites και blogs.
Η κίνηση αυτή έλαβε μέρος σε διάφορες περιοχές της Αργεντινής τον Αύγουστο του 2010 αλλά μόλις σήμερα ανέβηκε το βίντεο στο YouTube. Απολαύστε το με μια δροσερή Coca-Cola (εντάξει, αστειεύομαι για το τελευταίο!).
"Ωραία και έξυπνη η κίνηση της Coca-Cola με τα 4μετρα μηχανήματα πώλησης αναψυχικών ειδικά για την ημέρα κατά την οποία τέθηκε σε εφαρμογή, αφού θυμίζει το ότι οι φίλοι πρέπει να βοηθάνε. Ακούτε φίλοι μου;"
9:30 μ.μ.
