Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Η νέα πλατφόρμα μηνυμάτων του Facebook προκαλεί πονοκέφαλο στις επιχειρήσεις

Η νέα πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων του Facebook καθιστά δυσκολότερο για τις εταιρείες να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών και αυτό έχει προκαλέσει τη δυσαρέσκεια πολλών επαγγελματιών.

Στην ανανέωση που δέχτηκε η λειτουργία και η εμφάνιση των μηνυμάτων στο Facebook, συναντάμε την κατηγοριοποίησή τους σε δύο φακέλους, όπου στον ένα αποθηκεύονται τα μηνύματα των φίλων (φυσικών προσώπων) και στον άλλον τα μηνύματα που προέρχονται από τις σελίδες (pages) και τις ομάδες (groups). Το γεγονός αυτό, μόνο ευνοϊκό δεν είναι για τους marketers.

Έτσι, μόνο τα μηνύματα που λαμβάνονται από τους φίλους ή τους φίλους των φίλων εμφανίζονται στα "κύρια" εισερχόμενα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι χρήστες να μην συνειδητοποιούν καν ότι η νέα πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων έχει ακόμη έναν φάκελο όπου αποθηκεύονται οι ανακοινώσεις των εταιρειών και των εμπορικών οργανισμών, και
 συνεπώς πολλά μηνύματα με διαφημιστικό περιεχόμενο χάνονται.

Από την άλλη, πολλοί χρήστες είναι ευχαριστημένοι με τη συγκεκριμένη αλλαγή καθώς έχουν απαλλαχθεί από τα μαζικά μηνύματα, που κατά τη γνώμη τους πολλές φορές είναι ενοχλητικά.

Εσείς τι πιστεύετε; Έχετε προσέξει τη διαφορά; Προτιμάτε τη νέα πλατφόρμα μηνυμάτων του Facebook ή την παλαιότερη;
"Πλέον οι marketers πρέπει να βρουν νέους τρόπους άμεσης επικοινωνίας με τους πελάτες τους στο Facebook, καθώς η μέθοδος των μαζικών μηνυμάτων μάλλον περνάει σε δεύτερη μοίρα..."



 
Powered by Blogger