Μπορεί να έχετε ένα προφίλ, πολλές διασυνδέσεις και ακόμη και συστάσεις από συναδέλφους. Αλλά χρησιμοποιείτε πραγματικά το LinkedIn στο μέγιστο των δυνατοτήτων του;
Ακολουθούν 10 συμβουλές και κόλπα με σκοπό να βελτιώσετε την χρησιμότητα που λαμβάνετε από το μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο του κόσμου:
1. Διοργανώστε το προφίλ σας
Προσαρμόστε τη διεύθυνση - URL σας, ώστε μικρο και επώνυμο να εμφανίζονται ως μία λέξη (δηλ. GiorgosPapadopoulos). Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε το προφίλ ορατό σε όλους, επιλέγοντας «κοινό» στις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας.
2. Ξεκινήστε σωστά
Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τα τμήματα περίληψη και εμπειρία στο προφίλ σας. Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά και φράσεις που οι πελάτες ενδέχεται να αναζητήσουν στην περιγραφή του προφίλ σας. Επίσης, προσθέστε δεξιότητες και μην ξεχάσετε να ανεβάσετε μια φωτογραφία.
3. Ενημερώνετε συχνά το status σας
Χρησιμοποιήστε τις ενημερώσεις για να ανακοινώσετε νέα προϊόντα, να δημοσιεύετε ενδιαφέροντα άρθρα, ακόμα και να πάρετε απαντήσεις σε ερωτήματα από επιχειρήσεις (όπως, "Ξέρει κανείς ένα μεγάλο εταιρικό μεσίτη; Ψάχνω για χώρους γραφείων."). Συγχρονίστε το Twitter σας και το LinkedIn ώστε οι ενημερώσεις σας να δημοσιεύονται και στα δύο δίκτυα.
4. Δημιουργήστε μια σελίδα της εταιρείας
Δημιουργήστε μια εταιρική σελίδα στο LinkedIn ώστε οι πελάτες να μπορούν να "ακολουθήσουν" την εταιρεία σας. Προσθέστε μια καρτέλα "Προϊόντα & Υπηρεσίες" για να μπορείτε να ενημερώνετε τους πιθανούς πελάτες για τις προσφορές σας. Βεβαιωθείτε ότι "ακολουθήστε" τους ανταγωνιστές, τους πελάτες και επιχειρήσεις που σας αρέσουν ώστε να έχετε όσο το δυνατόν πιο πρόσφατη ενημέρωση από τις εταιρίες αυτές.
5. Μεγαλώστε και καλλιεργήστε το δίκτυό σας
Συνδεθείτε με τουλάχιστον 50 άτομα που γνωρίζετε και εμπιστεύεστε. Είναι ο «μαγικός αριθμός» των συνδέσεων που πρέπει να έχετε στο LinkedIn. Έτσι θα αρχίσετε να βλέπετε συνδέσεις πρώτου, δεύτερου και τρίτου βαθμού που θα σας βοηθήσουν να έρθετε σε επαφή με άτομα ή εταιρίες ώστε να προωθήσετε την επιχείρηση σας.
6. Αφήστε τους πελάτες σας να εγγυηθούν για σας
Οι συστάσεις είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εξασφαλίσετε νέους πελάτες, γιατί εξαπλώνονται virally (από στόμα σε στόμα) στο LinkedIn. Θα ενισχύσει επίσης την επαγγελματική αξιοπιστία σας και θα δημιουργήσετε μια καλή εντύπωση σε πιθανούς πελάτες. Το να ζητάτε συστάσεις από ευχαριστημένους πελάτες δεν είναι ντροπή, όπως και να προτείνετε βασικά πράγματα που θα θέλατε να αναφερθούν στη σύσταση.
7. Βρείτε και άλλους παθιασμένους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων
Ψάξτε για "μικρές επιχειρήσεις" ή "επιχειρηματίες" στις Ομάδες του LinkedIn. Οι ομάδες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνεργαστεί κάποιος με ομοϊδεάτες του που μπορεί να του παρέχουν υποστήριξη και να απαντήσουν σε συγκεκριμένες SMB (μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις) ερωτήσεις. Επίσης, συμμετέχετε σε ομάδες που σχετίζονται με τη βιομηχανία, την πόλη ή την επαρχία σας. Ψάξτε για τις ομάδες, όπου μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για πιθανούς πελάτες.
8. Βρείτε υπαλλήλους και εμπειρογνώμονες
Είτε θέλετε έναν πωλητή rock star ή αν ψάχνετε για έναν ειδικό επίλυσης προβλημάτων, το Advanced People Search του LinkedIn είναι ένας εύκολος τρόπος να ψάξει με βάση τον τίτλο (αντιπρόεδρος της διαφήμισης), το όνομα της εταιρείας (Sony Ericsson) ακόμη και με τον ταχυδρομικό κώδικα για να βρείτε ακριβώς το πρόσωπο που ψάχνετε.
9. Πληροφορηθείτε εν κινήσει
Χρησιμοποιήστε τις εφαρμογές του LinkedIn για Android, BlackBerry ή iPhone για να πάρετε πληροφορίες όταν βρίσκεστε εν κινήσει. Έχετε αργήσει για μια συνάντηση και θέλετε να πάρετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με κάποιον πριν από τη συνεδρίαση. Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή για να αναζητήσετε το προφίλ τους και να βρείτε τις συνδέσεις που έχετε από κοινού πριν να τους δείτε από κοντά σε μια διάσκεψη.
10. Αποκτήστε γνώσεις
Χρησιμοποιείτε καθημερινά το LinkedIn για να πάρετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις συνδέσεις σας και τις δραστηριότητές τους και να παρακολουθείτε τις top ειδήσεις της ημέρας ώστε να είστε πλήρως ενημερωμένοι για τα νέα της βιομηχανίας.
Το LinkedIn είναι το παγκοσμίως μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο στο Ίντερνετ, με περισσότερα από 100 εκατομμύρια μέλη σε περισσότερες από 200 χώρες. Η ιστοσελίδα του LinkedIn, ξεκίνησε το 2003 και σήμερα αριθμεί στελέχη από όλες τις εταιρείες του Fortune 500, ως μέλη. Η εταιρεία είναι ιδιωτική και έχει ένα διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο με τα έσοδα να προέρχονται από τις συνδρομές των χρηστών, από πωλήσεις διαφήμισης και λύσεις προσλήψεων. Η έδρα του βρίσκεται στο Mountain View της Καλιφόρνια.