Ένας συντριπτικός αριθμός αυτών που ασχολούνται με το marketing θεωρούν τα social media αναπόσπαστο μέρος των στρατηγικών τους αυτό το έτος, και 70% σχεδιάζουν να αυξήσουν το κομμάτι του προϋπολογισμού τους περισσότερο από 10% φέτος, σύμφωνα με δημοσκόπηση από την Effie Worldwide και το Mashable.
Η δημοσκόπηση, που δόθηκε τον Φεβρουάριο σε μια ομάδα στελεχών διαφήμισης και εμπορικής προώθησης από εταιρείες όπως η Bank of America, η Colgate-Palmolive και Mini ΗΠΑ, μεταξύ άλλων, διαπίστωσε ότι ο πρωταρχικός στόχος των social media είναι η αύξηση των Facebook "Likes".
Μιλώντας εξ ονόματος τους και των πελατών τους, τα μέλη της ομάδας ανέφεραν ότι τα social media θα πάρουν το 11,9% του συνολικού προϋπολογισμού τους φέτος σε σύγκριση με το 13% που πάει στην τηλεόραση. Πέρυσι βέβαια, 68,7 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν για όλες τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, σε σύγκριση με μόλις 26 δισεκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση στο Internet, σύμφωνα με το Internet Advertising Bureau.
Μεγάλο μέρος αυτών των δαπανών θα πάει σε προσπάθειες για νέους οπαδούς του Facebook, απάντησε το 35% των ερωτηθέντων ως κύριο στόχο τους για το 2011. "Αύξηση της παρουσίας μας στα κινητά" ήταν το νούμερο δύο στον κατάλογο αυτό, με ποσοστό 22%.
Περισσότερα ευρήματα στο http://mashable.com