Ο Bruno Soares ήθελε να παίξει ένα κλασικό παιχνίδι Super Nintendo στο κινητό του, αλλά η οθόνη αφής δεν ήταν συμβατή. Έτσι, αντί να τα παρατήσει, επινόησε ένα σύστημα για τη σύνδεση ενός χειριστηρίου SNES στο τηλέφωνό του.
Πρώτα σύνδεσε το χειριστήριο σε ένα Arduino ώστε να μπορεί να διαβάζει την κατάσταση του κάθε κουμπιού. Στη συνέχεια, μετέδωσε κάθε πάτημα του κουμπιού από τη σειριακή θύρα του Arduino σε ένα δέκτη Bluteooth BlueSMIRF, ο οποίος στη συνέχεια μετέφερε τις εντολές ασύρματα στο τηλέφωνό του. Τέλος, έγραψε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα πλοήγησης του πληκτρολογίου για το Android το οποίο μετέτρεπε τα σειριακά δεδομένα Bluetooth σε κουμπιά, τα οποία μπορούσαν να ελέγξουν έναν προσομοιωτή SNES. Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε.
"Καλό ε; Αν θέλετε περισσότερες οδηγίες για το πώς να το κάνετε μπείτε στο blog του δημιουργού, αρκεί να μιλάτε Πορτογαλικά!" Πρώτα σύνδεσε το χειριστήριο σε ένα Arduino ώστε να μπορεί να διαβάζει την κατάσταση του κάθε κουμπιού. Στη συνέχεια, μετέδωσε κάθε πάτημα του κουμπιού από τη σειριακή θύρα του Arduino σε ένα δέκτη Bluteooth BlueSMIRF, ο οποίος στη συνέχεια μετέφερε τις εντολές ασύρματα στο τηλέφωνό του. Τέλος, έγραψε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα πλοήγησης του πληκτρολογίου για το Android το οποίο μετέτρεπε τα σειριακά δεδομένα Bluetooth σε κουμπιά, τα οποία μπορούσαν να ελέγξουν έναν προσομοιωτή SNES. Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε.