Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

5 δουλειές online marketing που αξίζουν τα λεφτά τους



Βρισκόμαστε σε κρίση και ο καθένας μας, ειδικά οι νέοι, αναζητούν δουλειά σε τομείς με μεγάλη ζήτηση. Η Άννα Lindow είναι Διευθύντρια της Στρατηγικής Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης κοινού για την Bundle, μια επιχείρηση με έδρα στην Νέα Υόρκη που χρησιμοποιεί δεδομένα για να βοηθήσει τους ανθρώπους να διαχειρίζονται καλύτερα τα οικονομικά τους. Στο παρακάτω άρθρο μας προτείνει πέντε δουλειές σχετικές με μάρκετινγκ που κάθε πρωτοεμφανιζόμενη ιστοσελίδα επιχείρησης πρέπει να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό της.

Αν έχετε ξεκινήσει πρόσφατα την επιχείρησή σας, οι πιθανότητες είναι είστε ο τύπος του ατόμου που είναι πρόθυμος να τα κάνει όλα μόνος του, όμως υπάρχουν ορισμένα κομμάτια του μάρκετινγκ κατά την οποία η εμπειρία ενός επαγγελματία μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε ένα τρομερό προϊόν και ένα πλήρες χάος.

Εδώ είναι πέντε τύποι επαγγελματίες του μάρκετινγκ που πρέπει να σκεφτείτε πολύ σοβαρά να προσλάβετε.

1. Κειμενογράφος (Copywriter)


Το Copywriting δεν είναι αστείο. Αν το αφήσετε στην τύχη, διατρέχετε τον κίνδυνο να παραμελήσετε βασικά σημεία, ακόμη και αν είστε καλός συγγραφέας.

Δεν θα έχετε πολύ καιρό για να κρατήσετε την προσοχή νέων επισκεπτών. Το ίδιο ισχύει και για τις συχνές ερωτήσεις (FAQ). Καταλαβαίνετε το προϊόν σας, άρα είναι δύσκολο να θέσετε τον εαυτό σας στη θέση κάποιου που δεν το ξέρει καθόλου Η προοπτική κάποιου "απέξω" μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στον εντοπισμό των κενών περιεχομένου και στη συνέχεια να συμβάλει στη δημιουργία αυτού του κειμένου.

2. Επιμελητής Κειμένου (Copyeditor)
Εντάξει, ξεκινάτε τώρα και δεν έχετε τους πόρους για να προσλάβετε κάποιον για να γράψει όλα τα κείμενα για εσάς. Κατανοητό. Αλλά ακόμα κι αν γράψετε τα πάντα μόνοι σας, θα πρέπει οπωσδήποτε να προσλάβετε έναν Επιμελητή. Έχετε διαθέσει μήνες, ή και χρόνια, για να δημιουργήσετε ένα προϊόν για το οποίο είστε πραγματικά ενθουσιασμένος. Μην ρισκάρετε την πιθανότητα μείωσης της δυναμικής του λόγω τυπογραφικών λαθών στο δικτυακό σας τόπο. Πληρώστε κάποιον να ελέγξει το έργο σας μιας και είστε πολύ συνδεδεμένοι με αυτό ώστε να παραβλέπετε μικρολαθάκια.


3. "Μαρκετίστας" με ειδίκευση στο Facebook (Facebook Marketer)
Το Facebook είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοεξυπηρετούμενη πλατφόρμα διαφήμισης, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες κινδυνεύουν να δημιουργήσουν αδόμητες καμπάνιες που δεν θα έχουν την καλύτερη δυνατή απόδοση της επένδυσης (ROI-Return Of Investment), ενώ δεν υπάρχει έλεγχος προϊόντος για την βελτιστοποίηση της.


Αν δεν είστε εξοικειωμένοι στενά με την πλατφόρμα καλύτερα να προσλάβετε κάποιον να σας στήσει μια καμπάνια Να σας εξηγήσει τα διάφορα κοινά για στόχευση να λάβετε συμβουλές σχετικά με τις εικόνες, τα κείμενα και τις καταληκτικές σελίδες (landing page). Συνεργαστείτε μαζί τους ώστε να δημιουργήσετε ένα σύστημα παρακολούθησης των πιο επιτυχημένων καμπανιών καθώς συνδυάζετε διαφορετικά δημιουργικά και στόχευση. Αν θέλετε να δείτε τα αποτελέσματα από τη διαφήμιση στο Facebook, θα πρέπει να το κυνηγήσετε οι ίδιοι και αυτό δεν χρειάζεται μόνο εργατοώρες, αλλά και κάποια γνώση της πλατφόρμας.

4. Σύμβουλος SEO (Search Engine Optimisation - Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης)

Ξέρετε πώς να δομήστε μια διεύθυνση URL ώστε να συγκεντρώσει κυκλοφορία μέσω αναζήτησης σχετική με τους ανταγωνιστές σας; Πως συμπληρώνετε meta-tags και λέξεις-κλειδιά; Δεν ξέρετε;

Ούτε εμείς Γι 'αυτό προσλαμβάνετε σύμβουλο SEO αφού αυτό το είδος της ανάλυσης και λεπτομέρειας είναι η ειδικότητά τους. Το SEO είναι κάτι που θέλετε να κάνετε σωστά από την αρχή Η αλλαγή αρχιτεκτονικής του site σας για να γίνει φιλικό προς το SEO μπορεί γρήγορα να γίνει μια ενόχληση Αφιερώστε μερικές ώρες με έναν σύμβουλο, ο οποίος μπορεί να σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι έχετε ρυθμιστεί τα πάντα σωστά. Θα χαρείτε που το κάνετε στο μέλλον

5. "Μαρκετίστας" με ειδίκευση στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Email Marketing Specialist)

Θυμάστε τι λέγαμε για το ότι πρέπει το SEO να γίνει σωστά από την αρχή; Το ίδιο ισχύει και για το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αφού αφιερώσετε χρόνο και ενέργεια για να σχεδιάσετε και να κατασκευάσετε ένα πρότυπο email, δεν θα χρειαστεί να μεταφέρετε τα πάντα σε ένα διαφορετικό πάροχο, αν συνειδητοποιήσετε ξαφνικά ότι το τρέχων σχέδιο δεν δουλεύει σωστά.

Αν νομίζετε ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αποτελεί σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής σας, είτε με δελτία τύπου, ειδοποιήσεις, ή διαφημιστικά μηνύματα, αξίζει τον κόπο να μιλήσετε σε κάποιον που ξέρει τις διαφορετικές πλατφόρμες και μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε τι λειτουργεί καλύτερα. Όποιος χρειάστηκε να μεταφέρει καταλόγους χιλιάδων επαφών θα σας πει ότι είναι μια αγγαρεία που καλύτερα να αποφεύγετε.


Διαβάστε περισσότερα εδώ: mashable.com


"Μελλοντικοί μαρκετίστες και φοιτητές σημειώνετε! Σας δίνουμε και εργασιακές συμβουλές!"



 
Powered by Blogger