Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Το MySpace ακόμα αναπνέει και αναζητάει τρόπους επιβίωσης

Χθες έλαβα ένα email από το Myspace, με το νέο του μότο "my_____" φυσικά, το οποίο μου ζητούσε να συνδεθώ με τον λογαριασμό μου του Facebook και να προσαρμόσω το περιεχόμενό μου ανάλογα με τις προτιμήσεις μου.

Για να είμαι ειλικρνής, έχω να επισκεφθώ το Myspace αρκετούς μήνες (μπορεί και ένα  χρόνο), και έχουν να μου στείλουν κάποιο μήνυμα πάρα πολύ καιρό. Ποιος είναι ο λόγος όμως, που η εταιρεία έστειλε στους χρήστες της αυτό το μήνυμα;

Υπάρχουν δύο εξηγήσεις:

1) Το Myspace προσπαθεί να αυξήσει τον αριθμό των ενεργών χρηστών του με σκοπό να αυξηθεί η αξία του ενόψη της επικείμενης πώλησής του.

2) Το Myspace προσπαθεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον των χρηστών γιατί αυτό είναι το εισιτήριο για την επιβίωσή του. Άλλωστε, η εταιρεία κάνει ο,τι μπορεί ώστε να επαναφέρει την "αίγλη" του δικτύου και μία πρόσφατη απόδειξη είναι η μετατροπή του σε ιστοσελίδα ελεύθερης διακίνησης ιδεών και απόψεων όπως είναι το Tumblr.

Το τι θα πετύχει τελικά το Myspace είναι σίγουρα ένα ερώτημα που θα απαντηθεί μόνο με την πάροδο του χρόνου.
"Εσείς λάβατε αντίστοιχο email; Σας έπεισε και ακολουθήσατε τις οδηγίες του ή το αγνοήσατε;"



 
Powered by Blogger