Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Η δαπάνη σε διαφημίσεις στα Social Media θα φτάσει τα $8.3 δισεκατομμύρια το 2015

Οι δαπάνες στην διαφήμιση στα social media θα χτυπήσουν "κόκκινο" το 2015, φτάνοντας τα 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με μία νέα έρευνα. Αυτό σημαίνει ότι σε σχέση με την περσινή χρονιά, θα παρατηρηθεί αύξηση της τάξης του 250% (από 2,1 δισεκατομμύρια).

Η BIA/Kelsey, συμβουλευτική εταιρεία, προβλέπει ότι την πρωτιά των διαφημίσεων στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης θα εξακολουθήσουν να κατέχουν οι λεγόμενες display ads (οι κλασσικές διαφημίσεις με κείμενο, εικόνα κλπ.), ενώ παράλληλα πατέντες όπως τα στοχευμένα Tweets στο Twitter θα γνωρίσουν σημαντική άνοδο.

Μέχρι το 2015, τα $7.7 δισεκατομμύρια από το σύνολο των $8.3 δισεκατομμυρίων, θα αποτελούν display ads, με τα περισσότερα από αυτά να προβάλλονται, πού αλλού, στο Facebook.

Η συγκεκριμένη έρευνα και αναφορά της BIA/Kelsey, δεν έλαβε υπόψιν εικονικά αγαθά, παιχνίδια και κουπόνια που διακινούνται μέσω των social media, τα οποία αποτελούν σημαντικά μέσα διαφήμισης.

Εν τω μεταξύ οι προβλέψεις της εταιρείας που προαναφέρθηκαν, δεν απέχουν και πολύ από αυτές του eMarketer, το οποίο αναφέρει ότι η συνολική δαπάνη διαφήμισης στα social media για το 2010 ήταν 2 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ θα φτάσει τα 2 δισεκατομμύρια το 2011 και τα 3.93 δισεκατομμύρια τον επόμενο χρόνο. 
"Τα Social Media έχουν ολοένα και περισσότερους χρήστες και έχουν γίνει αναμφισβήτητα μέρος της καθημερινότητάς μας. Λογικό δεν είναι οι εταιρείες να επενδύουν συνεχώς όλο και περισσότερα χρήματα σε διαφημίσεις σε αυτά; Βέβαια, τα 8.3 δισεκατομμύρια δολάρια ίσως είναι και λίγα για το 2015. Ο χρόνος θα δείξει..."



 
Powered by Blogger