UFC και Strikeforce (άλλη μια διοργάνωση MMA που ανηκει στο UFC), ξεκινώντας από την 1η Ιουνίου, θα διαιρέσουν τους μαχητές τους σε τέσσερις κατηγορίες με βάση το πλήθος των οπαδών τους στο Twitter. Στη συνέχεια, κάθε τρεις μήνες, τρεις μαχητές από κάθε κατηγορία θα λαμβάνουν ένα μπόνους αξίας 5.000$ βασισμένο σε στόχους όπως το ποσοστό οπαδών που έχουν κερδίσει, το μεγαλύτερο ποσοστό νέων οπαδών και το πιο δημιουργικό tweet. Όλα θα κρίνονται από τον επικεφαλής του UFC Dana White.
Αυτό είναι μια ενδιαφέρουσα και καινοτόμος προσέγγιση για τα κοινωνική μέσα ενημέρωσης, ασυνήθιστη για mainstream αθλητισμό, όπου μέχρι και πρόσφατα, οι αθλητές τιμωρούνταν για tweeting. Η προσέγγιση του UFC επιτρέπει τα μεγάλα αστέρια που έχουν ήδη μεγάλο αριθμό ακόλουθων στο Twitter να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες για ένα μπόνους, με τους πρωτοεμφανιζόμενους.
Οι μαχητές του UFC και της κοινότητας των MMA έχουν πολύ έντονη κινητικότητα στο Twitter. Διαμάχες μεταξύ μαχητών, συχνές σε αυτό το σπορ, ξεκινούν μέσω σχολίων στο Twitter, ενώ tweets από τους μαχητές και τους εκπαιδευτές αποτελούν συχνά μια πηγή για ειδήσεις σχετικές με επερχόμενες μάχες.